joi, 6 octombrie 2011

Cine sunt eu?



Te-ai intrebat vreodata cine esti?Cine esti tu?Te cunosti?
Am invatat ca nu ma cunosc,ci ii las pe altii sa spuna despre mine.Ii las pe altii sa ma critice si sa ma laude.Cand am succes imi spun ca sunt cea mai minunata persoana,iar cand gresesc nici nu ma iarta.Si impresia lor de multe ori e si a mea.Ma mint singura.Nu stiu cine sunt cu adevarat,ce imi doresc,ce imi place si ce nu imi place,ce rost am,de unde vin si incotro ma indrept.Imi pasa mai mult de parerea tuturor.Dar astazi am ales sa ma gandesc cine sunt.Doar un simplu om,ascuns dupa mii de masti.Cu defecte si calitati..Simplu om,dar in acelasi timp complicat.De ce?Pentru ca putini sunt cei ce ma inteleg.Cine mai sunt?Cineva care se tine bine de orice suflet ce il intalneste si cand nu il mai are langa  sufera.As putea sa scriu cine sunt mult mai mult..Dar vreau ca sa scrii si tu despre tine.Sa te gandesti cine esti si gandurile tale,chiar si cele mai ascunse sa le asezi pe hartie.
Daca ar fi un lucru pentru care as trai,care ar fi acela?Dar care ar fi pentru care as muri?De cele mai multe ori raspunde fara sa ne gandim : Dumnezeu.Dar este asa?Traiesti tu ca si cum ar trai Dumnezeu prin tine?Arati asta?
Ce te face fericit?Ceea ce esti te face fericit?Sau ceea ce ai?Cand nu stii cine esti ,de fapt nu stii nici de ce traiesti si incotro te indrepti.Nu ai un scop.Avem curajul sa cerem de la altii prea mult,dar noi suntem la un nivel mult prea jos.Cerem,dar nu oferim nimic.
As vrea ca atunci cand voi imbatranii sa pot spune: "Daca as mai avea 16 ani si as trece prin aceleasi lucruri si sa iau deciziile care le-am luat atunci,nu as schimba nimic.".As vrea...dar nu pot spune asta momentan.Tu ai putea spune asta?
Deci..cine esti?
Te rog!Nu raspunde :"Nu stiu!E prea grea intrebarea!Alta data am sa ma gandesc!"


-subiect de discutie 05 Octombrie 2011 Oscepi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu