luni, 19 aprilie 2010

iubirea Ta imi este indeajuns[:x]

Este minunat cum Tu imi arati ca ma iubesti.Dragostea Ta este pretudindeni.De la razele soarelui si pana la cel mai intunecat colt.
Dimineata cand inca nu m-am trezit,simt cum ma privesti .Soapte de iubire aud ,iar cand ma trezesc Tu esti langa mine.Chiar daca uit sa vorbesc cu Tine ..Tu astepti in continuare..ai rabdare cu mine.Si cand gresesc ma ierti.Uneori ma mustri sau ma pedepsesti ...dar toate acestea pentru ca ma iubesti.
Cand iti cer ajutorul esti langa mine si ma salvezi.Chiar si atunci cand nu iti cer ceva si imi trebuie Tu imi dai.Ma iubesti si astepti sa vorbesc mereu cu Tine si sa iti spun ca si eu te iubesc.De multe ori nu imi dau seama cata dragoste ai pentru mine.E infinita.Si totusi eu nu merit nimic. Nimeni nu mai e ca Tine .Nimeni nu poate sa iubeasca asa cum iubesti Tu.
Ai grija de mine mereu si vrei sa imi arati drumul pe care trebuie sa merg.Imi conduci pasii atunci cand ma clatin.Si cand tristetea apare in inima mea,imi dai putere si imi spui ca nu ma vei lasa niciodata.Ma ridici iarasi pe stanca sa simt aerul proaspat si bucuria in Tine.
Fiecare zi din viata mea e un dar din partea Ta!
Iti multumesc pentru viata care mi-ai dat-o.Iti multumesc pentru iubirea Ta vesnica.Vreau ca sa zambesc pentru Tine mereu si in fiecare moment sa iti spun TE IUBESC!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu