miercuri, 26 octombrie 2011

Priveste in jurul tau!


Priveste in jurul tau!
Imi place sa fac asta si mai ales in autobuz.Vad  persoane de varsta mea care tot incearca sa iasa in evidenta prin imbracaminte,prin viata lor.Si incep sa povesteasca si se dau cei mai mari,dar vorbirea lor iti lasa un gust amar.Le cunosti viata mai bine decat ai cunoaste  daca ai vorbi toata ziua cu el/ea.Pe mine aceste persoane nu ma impresioneaza cu nimic.Le vad si cum nu le-am mai vazut am si uitat de ei.
Totusi exista si persoane care stau pe scaunul lor,fara sa impresioneze pe nimeni.Nu cunosti nimic despre ei si totusi iti dai seama ca au ceva special.Adesea vedeam un baiat mergand la scoala cu un instrument muzical.Este linistit si nu il vedeam vorbind cu multa lume.Intr-o zi ,i-am auzit povestea fara sa vreau.Este un adevarat cantaret,care merge in multe locuri si isi doreste foarte mult sa cante.Ma gandesc ca nu trebuie sa iesi in evidenta cu viata ta,ci sa lasi ca ceilalti sa te vada exact cum esti.
Nu mai lasa mintea ta sa gandeasca ce nu trebuie despre oamenii smeriti.
"Imediat ce jocul se termina,regele si pionul ajuns in aceiasi cutie!"(Proverb italian)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu