sâmbătă, 22 octombrie 2011

17 ani..un timp pierdut sau castigat?


O zi oarecare! Asta a fost in mintea mea de la inceputul zilei!In inima mea doresc sa fie o zi de multumire fata de Dumnezeu si de cei care mi-au facut zilele frumoase si mi-au dat putere sa trec peste tot ce a fost greu!
Toata saptamana aceasta mi-am facut un bilant al anilor ce au trecut!Cum am fost an de an?Am crescut?Mi-am dat seama ca pentru tot ce am facut clipa de clipa nu sunt multumita.Ma uit si la ce a facut Dumnezeu cu mine si atunci ma minunez si simt multumirea in inima.Tot ce am primit a fost de la El.Si recunosc ca nu am luptat indeajuns.De aceea am cazut deseori.
Simt cum anii au trecut si viata mea trece!Dar astazi am invatat ceva de la
Abraham Sutzkever  :Dacă îti porti copilăria cu tine, nu vei îmbătrâni niciodată.
In primul mesaj primit astazi am avut si un indemn sa fiu multumita de orice lucru.Deci..indiferent cum va fi aceasta zi vom multumi pentru ea!
Nu vreau sa fac promisiuni pentru anul care urmeaza!Ceea ce imi doresc este sa fiu modelata tot mai mult de Creatorul meu si sa fiu o unealta in mana Lui.

2 comentarii: