luni, 10 octombrie 2011

"Fularul pierdut"


Era iarna.Mergeam spre scoala.Trec strada si fara sa imi dau seama imi cade fularul de la gat.Imi continui drumul.Cineva ma striga si imi arata fularul rosu in mijlocul strazii.L-am luat multumita pentru ca era unul din lucrurile care imi placeau.Dar ceva se intamplase cu el.Era ud si putin murdar.
Aceasta intamplare din viata mea ma face sa ma gandesc la "iernile friguroase" ,la momentele dificile din viata noastra.Vin pe nepregatite.Esti imbracat bine.Esti inarmat cu cele mai bune arme.Tot vin probleme una dupa alta.Treci prin ele.Uneori te uiti si de vreo "masina" sa vezi daca vine.Te asiguri ca totul e in regula.Dar cand ai facut pasul,ai pierdut ceva.Poate nu doar un fular,ci un intreg sentiment.Poate ai pierdut prieteni vechi,poate ti-ai pierdut intelepciunea sau rabdarea,dragostea chiar.Cand trecem prin momente dificile ,de cele mai multe ori pierdem ceva.Nu ne dam seama imediat.Aflam de la altii.Dorim sa ne intoarcem inapoi si uneori chiar reusim sa recuperam lucrul pierdut.Alteori e prea tarziu.Dar daca l-am recuparat e deja "uzat".S-a murdarit si prea putin mai foloseste.Atunci iti dai seama ce important era pentru tine,pentru viata ta si a celor dragi.
Uitam sa ne uitam la ce facem in fiecare zi.Trebuie sa iti dai seama ca faptele tale pot distruge multe.Vorbele tale distrug inimi.Chiar daca suntem cu probleme,asta nu trebuie sa-i afecteze pe ceilalti.
Indiferent de situatia in care esti,ai grija ce vorbesti,ce gandesti,ce iti doresti si ce faci!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu