duminică, 16 ianuarie 2011

Trecut ascuns


Cum te simti cand stii ca ai un trecut mizerabil,plin de durere si dezamagiri?Nu a fost asa crunt,dar pentru tine inseamna suferinta.Cum te simti zi si noapte cand imagini iti apar?Ce faci cand inima te doare?Cum reactionezi cand ceva iti spune sa te razbuni?Cum stergi lacrimile care-ti curg pe obraz?La ce te gandesti cand vezi ca nu ai facut nimic bun?Zambesti cand inima iti e franta?
Intrebari..multe!Si grele!Gasesti un raspuns?Te gasesti pe aici?
Eu DA!Mult timp am avut aceste intrebari!3 ani am purtat o povara..o povara imensa.Dupa atata timp nu mai simti amarul lacrimilor.Probleme cu care m-am luptat in
acest timp mi-au uscat viata din mine.Ma desparteau de fericire.Nu-i usor sa uiti pe cineva,nu-i usor sa traiesti de azi pe maine cu poveri care nu ti le doresti.
Imi doream doar fericirea mereu.Credeam ca am gasit-o si imediat vedeam durerosul adevar.Nu!Nu era la mine.Era ca un fluture!Am cautat peste tot solutii.Doream sa traiesc in prezent si atat!Ma rugam pentru asta mai mereu.Si stii ce?Am invatat ca miracolele se intampla chiar cand te astepti mai putin si in locurile in care nici nu iti dai seama .Nu ma gandeam la un inceput de an spectaculos!Incepusem sa ma obisnuiesc cu ideea ca liberta
tea mea este undeva departe.Domnul a avut un plan pentru mine ,asa cum are si pentru tine!
M-am luptat sa caut fericirea.Trebuia sa Il rog pe El sa mi-o dea si apoi sa Il las sa lucreze!Dar nu!Nu am facut asa!Am fost incapatanata!A lucrat pana la urma ..O bucurie imensa..Sa ti se trimita cineva intr-un loc unde nu trebuia sa fie=miracol.Sa-ti vorbeasca Dumnezeu prin acea persoana=miracol.Sa-L vezi pe El ca lucreaza la fericirea ta=miracol.
Cum sa nu te bucuri cand vezi miracole in jurul tau?Este adevarat ca Domnul a facut mari lucruri pentru mine.Vreau sa Ii multumesc in orice clipa!
Trecutul nu-i usor sa renunti la el!Nu-i usor sa nu mai faci lucruri ce l
e faceai odinioara.
1Ioan 1:6 -a fost versetul care mi-a deschis inima si m-a indemnat sa fac marele pas spre fericire."Este marele har al Domnului Isus care aduce lumina Lui in viata noastra, ne vedem greselile si ne da har sa le aducem la iveala."Aceste cuvinte m-au incurajat mult.
Si astfel El nu ne osandeste ci ne iarta si ne schimba.
Nu este suficient sa scapi de trecut,ci sa zdrobesti puterea lui asupra ta!Am m
ers mai departe stiind ca daca nu voi face asa nu ma voi bucura de Domnul si de binecuvantarile Lui.Pentru mine totul este o amintire.Dumnezeu m-a iertat de ceea ce am facut si m-am iertat si eu pe mine.
Invat din trecut si traiesc mai departe!Nu ma inec daca cad in apa,ci daca raman in apa.

Un comentariu:

  1. Ma bucur pentru tine:d Domnul sa te binecuvinteze si sa te intareasca mai departe. Mare este Domnul nostru! Glorie Lui pentru lucrarile minunate pe care le face....cat ma bucur ca inca o persoana a gustat din harul salvator iar acum i aduci lauda lui Dumnezeu:d intra si la mine daca vrei am acolo ceva ce spune despre marea putere al lui Isus Hristos (cred ca o sa-ti placa:d )...Doar cerul implineste!Domnul cu tine

    RăspundețiȘtergere