miercuri, 5 ianuarie 2011

Cauti Imparatia lui Dumnezeu?

Poti cauta chiar si prin citirea Bibliei.Este un lucru uneori greu dar daca incerci vei vedea cat de minunat este.Primul lucru in activitatea ta trebuie sa fie Dumnezeu.Incearca imediat cum te-ai trezit sa vorbesti cu Dumnezeu inainte sa faci alte lucruri.
Matei 6:33
Pe cine alegi ?Maria sau Marta?Ce model urmezi?
Daca cauti Imparatia lui Dumnezeu esti pe drumul fericirii.
Ce lucruri te distrug,te ingrijoreaza si te supara?Gandeste-te la modalitatile prin care doresti sa Il cauti pe Dumnezeu .

Zilele trecute am cunoscut si am vorbit foarte multe lucruri noi despre fericire,despre calea spre fericire.
Au fost subiecte interesante ..Voi incerca sa scriu cate ceva in zilele urmatoare din ce mi-am notat.
Pana atunci intreaba-te :"Care este drumul meu ?Imi doresc adevarata fericire?"

Un comentariu:

  1. Imi place titlul pe care l-ai pus la acest articol. Cred ca ar trebui sa ne punem intrebarea asta ori de cate ori luam decizii importante. Daca prin ele cautam Imparatia lui Dumnezeu sau doar ne satisfacem eul. Frumos articol.

    RăspundețiȘtergere