miercuri, 29 septembrie 2010

Avem un Dumnezeu minunat!El poate face totul posibil!Cu ceva vreme in urma El a pus dorinta in noi de a face ceva pentru copii din orasul nostru.Intr-un mod deosebit a lucrat si sambata am putut incepe un grup pentru copii din biserica si pentru prietenii,colegii lor.Ne-am dorit ca sa vina cati mai multi copii necrestini.Domnul a dorit sa vina doar unul.Dar sunt multumita ca El mi-a vorbit si mi-a spus :"chiar daca va veni doar un singur copil sa nu va descurajati!".Mi-am dat seama ca are alt plan nu cel care il doream noi.Acest program a fost un timp binecuvantat atat pentru copii,cat si pentru noi.Am cantat,ne-am jucat impreuna,am aflat secretul pepenelui;am facut lucru manual si multe altele.M-am bucurat foarte mult pentru ca au aflat acest secret.Erau chiar entuziamati.Acest timp petrecut cu ei pentru noi a insemnat mult.Dorim sa continuam!

Avem nevoie de rugaciune!


p.s.Duminica dimineata la Scoala Duminicala au venit inca 5 copii necrestini!Slavit fie Domnul!

3 comentarii:

  1. Copii necreştini,există aşa ceva? Serios acum,ăştia mici abia ştiu să-şi spună numele şi voi vreţi să-l aibă pe Dumnezeu în imină.Religia nu trebuie cultivată pentru că apar conflicte,când omul va fi în stare să gândească şi să aleagă,atunci trebuie băgate chestiile astea în viata lui.Nu îl iei pe ăla mic de mână şi-l duci forţat la biserică pentru că aşa ai visat tu azi-noapte. Democraţia nu se aplică doar în politică,ştiai?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu.Noi nu obligam pe nimeni sa vina la Biserica.Dar sa stii ca fiecare copil e imporant si chiar si asa mic el isi da seama de multe lucruri.poate sa aleaga de a trai in viata cu Dumnezeu chiar de mic.

    RăspundețiȘtergere
  3. si cand am spus copii necrestini m-ar referit la copii care nu cred in Domnul Isus,cai care nu si-au predat viata in mana Lui.

    RăspundețiȘtergere