miercuri, 1 septembrie 2010






A fost doar un vis..La inceput nu am mai simtit pamantul sub picioare.Ma inaltam usor.Si dintr-o data mi-am dat seama ca pluteam in aer.Ma inaltam spre cer.Vedeam jos familia,rudele,prietenii,toate persoanele pe care le cunosteam.Simteam in mine bucurie si o pace puternica.Jos,unele persoane strigau dupa mine sa ma intorc,altele se bucurau,iar unora li se parea ceva neinteresant .Totusi imi doream sa fiu lnga toti.Incepuse o lupta.Nu stiam unde vroiam sa fiu.Parca si intre curentul ce ma ridica si pamant era o lupta.Incercam sa inteleg ce e cu mine,dar nu reuseam.Intr-un final,cu putere m-am tras spre pamant.Am cazut.A fost o cazatura dureroasa.


Cred ca prin acest vis Domnul a vrut sa imi vorbeasca.Imi doresc sa zbor,sa ajung in Cer,la Tatal meu,dar am in mine si o dorinta sa raman pe acest pamant.Mai sunt lucruri care ma atrag.Imi este greu sa renunt la ceea ce iubesc aici.


"Doamne,te rog distruge din mine aceasta iubire de cele pamantesti.Si pune in mine dorinta de a tanji dupa Cer!"

Un comentariu:

  1. cu placere:d interesant vis....cred ca rugaciunea aceeia de la sfarsit se potriveste multora dintre noi.un ajutor mare ar fi sa citim eclesiastul. Totu-i goana dupa vant, tot ce este jos pe pamant se duce...gbu

    RăspundețiȘtergere