sâmbătă, 18 septembrie 2010

2 luni de vara..2 luni de vacanta..

Au trecut.Nu ma gandeam la trecerea grabita a acestor zile.Aceasta vara pentru mine a insemnat mult.Am vazut puterea rugaciunii si cum lucreaza Dumnezeu cand mai multe persoane se roaga pentru ceva anume.Am inteles ce inseamna sa slujesti pentru Domnul si cum este sa ii dai timpul tau liber.In acest timp,m-am apropiat mai mult de El si i-am simtit prezenta mai bine ca oricand.L-am vazut cum din nimic poate face totul intr-o secunda.

Timpul s-a scurs,dar nu degeaba.Ma bucur si ii sunt recunoscatoare ca mi-a oferit o vacanta de neuitat.Nu o meritam,totusi mi-a aratat ca ma iubeste foarte mult.

Ii multumesc ca a pus in mine dorinte noi si cred ca le-a pus cu un scop,sa fie duse la indeplinire.Nu am stiut niciodata ca pot face ceva pentru El si pentru cei din jurul meu.

Ii multumesc ca am putut lucra cu diferiti copii.Imi place sa fac asta si vreau sa ma implic cat mai mult pentru ei.

Nu au fost numai momente frumoase.Am avut "lupte" de dat.Am alunecat,dar nu atat de jos incat Domnul sa nu ma mai ridice.M-a asezat iarasi pe stanca.Mi-a dat putere sa nu mai fac aceleasi greseli ce le-am facut.

A fost o adevarata binecuvantare si sfarsitul vacantei.Ii multumesc enorm si pentru adevaratii prieteni care mi-a dat.

Am ales sa ma las condusa de planul lui Dumnezeu.A Lui sa fie slava in toate!

3 comentarii:

  1. Serios?Dă-mi nişte argumente.Şi nu nişte argumente care se învârt prin religie ci argumente nemascate în cuvinte de duh.Eu vara asta le-am încercat pe toate, de la Heini pana la Absinth , de la Maria pana la Maraciuca şi de la Spike până la Guess Who.Spui că ar fi trebuit să mă rog pentru dispariţia acestor lucruri? Acum serios ,fă şi tu ceva pe cont propriu , că Ăl Bătrân nu prea e pe fază uneori, ştiu din proprie experienţă. Şi nu-ţi mai dicta viaţa după dogme, la vârsta asta majoritatea preferă house în loc de rugăciuni.

    RăspundețiȘtergere
  2. Argumente?..
    Am primit de la Dumnezeu mult mai multe binecuvantari de cat mi-am imaginat vreodata.Rugaciunea a schimbat mult viata mea.Si poate schimba viata oricui.Nu cunosc despre ce vorbesti dar nu trebuie sa te rogi pentru disparitia lucrurilor.Ar fii frumos daca mi-ai spune cine esti ...si am putea vorbi mai multe.
    si la ce te referi cand spui "Al batran"?
    Nu imi dictez viata,doar am ales sa traiesc pentru Dumnezeu.Am o viata fericita alaturi de El.

    RăspundețiȘtergere