luni, 19 septembrie 2011

multi pleaca,altii vin...dar eu ce arat?


Parca au disparut.Ce este frumos e ca mai apar ca niste stele cazatoare.Doar iti amintesti de ei.Doar ii mai ai printre un vis.Dar e bine ca ii mai vezi.
Au fost persoane care au insemnat ceva pentru tine.Eu chiar imi aduc aminte de cei cu care ma jucam cand eram mica.Nu mai stiu chiar tot ce faceam ,dar acum peste atatia ani imi dau seama ca erau chiar importanti.Imi dau seama ca au lasat in urma lor ceva.Poate doar niste jocuri,niste impresii,felul lor cum vorbeau sau ce faceau.Am ramas cu ceva de la ei.Imi mai amintesc de vreunul si ma intreb oare ce o fi cu el ,pe unde mai e .Nu mi-am dat seama cand i-am pierdut asa de repede pe toti.Pentru ca s-au mutat.Trecerea anilor a adus altii noi.Si tot asa...Oare cum vor fi prieteni care ii am acum ?Imi voi mai amintii de fiecare persoana care am cunoscut-o?Imi va fi dor de ea?Sau vom pastra legatura si atunci?
Uneori iti dai seama ca e foarte important ce lasi in urma ta,ce vede cel de langa tine.Nu trebuie sa faci la toata lumea pe plac .Nu spun asta!
Ci doar incearca sa stie lumea ca i-ai fost prieten si ca aveai ceva special!
Multi pleaca ,altii vin!..E grea o despartire de cineva,dar consider ca e mai greu sa iti amintesti ceva urat la o persoana:comportamentul care ii enerva pe toti sau poate ca vorbeai urat si ii tratai pe toti la fel.
Nu stiu cati oameni cunosti,dar stiu ca tu esti om!Si poti fi un om special!
Multi mi-au aratat ca sunt speciali,dar eu ...ce arat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu