joi, 22 septembrie 2011


"Cand ma gandesc la tot ce ai creat si meditez la modul minunat in care Ti-ai aratat dragostea pentru mine ma simt coplesita si nevrednica de toata bunatatea ce mi-ai aratat-o.Te-ai ingrijit de mine din prima clipa in care am aparut si ai vegheat asupra vietii mele cum numai un tata stie sa poarte de grija copilului sau.M-ai atras la Tine cu funii de dragoste,si starea mea si prin tot ceea ce am trecut nu ti-au fost indiferente.
Cand m-am razvratit impotriva Ta,Tu nu m-ai pedepsit,ci cu dragoste si blandete mi-ai aratat adevarul si mi-ai spus ca Tu ai un plan mult mai minunat decat eu pot vedea.
M-ai invatat rabdarea si increderea in Tine.Mi-ai spus ca viata este mult mai mult decat eu pot crede.M-ai salvat si m-ai mantuit.
Tot ce imi doresc Doamne e sa invat sa ma bucur de Tine mai mult,sa las sa patrunda in mine adevarul Tau care ma transforma si ma aduce mai aproape de Tine.Fii bucuria si veselia mea!Iar din iubirea care Tu o reversi peste mine ,sa invat sa ii iubesc pe ceilalti.
Ma incred in Tine ca ma vei face sa simt si sa inteleg cat de lunga,cat de lata,cat de adanca si de inalta este de fapt iubirea Ta.Ma rog pentru o experienta proprie a acestei iubiri,iar Hristos sa se simta tot mai mult ca la El acasa in inima mea.
Revarsa-Ti harul peste biserica Ta si peste casa in care m-ai asezat.Inima si buzele mele sa vesteasca totdeauna lauda si minunile Tale ca sa fii proslavit!Fii binecuvantat Stanca mantuirii mele!Am incredere ca Tu vei face mai mult decat eu pot crede,cere sau gandi! Amin!"

ganduri scrise de o prietena draga.Ii multumesc ca m-a invatat: "..cand iti folosesti darurile pentru a-i binecuvanta pe altii vei experimenta bucurie!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu