duminică, 5 iunie 2011

De ce Lumina in Intuneric?


Imi place sa scriu!
De ce ?Prin a scrie vad un alt scop cu viata mea.Timpul in care meditez si scriu pe hartie ganduri ma face sa simt ca totul nu e la intamplare.Scriu despre mine,despre ceea ce sunt si ceea ce fac,ce vad si aud.Scriu despre cei ce sunt in jurul meu si scriu despre tot ce ma inspira.
Am ales sa fac asta pentru cei dragi si pentru toti cei care isi doresc sa fie o lumina in intunericul lumii.Toti facem pasi in viata importanti,dar avem nevoie de lumina si chiar noi sa fim o lumina pentru altii.De aceea am ales si numele acesta.
Cand scriu ?Oricand.Chiar si in minte.In autobuz sau cand sunt pe strada,uneori seara tarziu sau cand sunt trista.Multe ganduri ai impresia ca sunt adresate doar pentru tine,cel care citesti.Sunt si pentru tine,dar acele cuvinte in primul rand mi le adresez.
Ce mi-am dorit prima oara?
Prin acest blog am avut credinta si am in continuare ca Domnul lucreaza.Indiferent cine esti tu si de unde,esti in rugaciunile mele.Chiar daca nu te cunosc ,Tatal meu te cunoaste.Doresc ca ce impartasesc aici sa iti deschida inima,sa vezi lucrurile clare si cele care sunt importante in ochii lui Dumnezeu.
Prin ceea ce scriu ,nu vreau ca eu sa primesc lauda,ci El.Daca iti povestesc aici ceva sau te avertizez fac asta pentru ca este una din lucrarile care mi le-a dat.Prin asta vreau sa ii dau slava Lui.El chiar merita!Si daca ai citit randurile acestea,vreau sa te incurajez sa afli ce scop ai tu in viata de a face ceva pentru a-L lauda pe Dumnezeu si pentru a-i ajuta pe alti oameni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu