luni, 20 iunie 2011

Pentru voi..prietenii mei!


Prietenii..
Niciodata nu am stiu sa le dau o definitie.Trecutul meu a fost plin de prieteni.Fericirea pentru mine insemna sa fiu inconjurata de multe persoane care sa ma iubeasca.Ma inselam.Credeam in prietenie si era foarte importanta.Problema a fost ca nu mi-am ales singura prietenii.Tot ce gaseam in cale "se lipea" de mine.Nu am stiu cui sa ii spun Da si cui sa ii spun Nu.Nu m-a invatat nimeni ce inseamna sa fii perfectul prieten.Au plecat multi "prieteni" din viata mea.Eram singura.Nu mai credeam in prietenie.Chiar incepusem sa o urasc.Pe nime
ni nu mai lasam langa mine.Nu ascultam de ce spun altii.Mai tarziu au venit noi prieteni care mi-au dat putere sa cred in ceea ce nu mai puteam crede.Acesta este trecutul.
Prezentul ?..Acum am un cuvant de multumire pentru fiecare persoana care mi-a fost prieten.Fiecare a insemnat ceva si de la fiecare am invatat multe lucruri.Nu am fost mereu o prietena adevarata,dar am facut tot posibilul.Nu am multumit pe toti,nici nu aveam cum.
Voi,toti, m-ati facut mai puternica.Mi-ati dat lectii si mi-ati aratat ce inseamna prietenia.Mi-a fost greu sa spun Nu la cererile voastre,mi-a fost greu sa dau sfaturi acolo unde nu stiam nimic.A fost greu sa va tin de mana ,iar inima sa imi planga.Oare asa e prietenia?
In viata trebuie sa stii ce importanta dai prietenilor.Trebuie sa cunosti ca n
u ei aleg in locul tau.
Am avut multe momente frumoasa petrecute cu voi!Pentru multi nu stiu ce am insemnat,dar indiferent cat m-ai dezamagit,ai ocupat un loc in viata mea!Indiferent pe ce treapta ai crezut ca esti,te-ai simtit uneori ca esti in locul cel mai de jos pentru ca asa sunt eu .Nu stiu mereu sa arat dragostea.
Ce am mai invatat de la voi?
Ca un prieten daca vrea te poate dobori si chiar daca nu arati asta,tot vei fi ranit.
Deci..ce inseamna prietenia?
Sa fii in locul unde erai odata si sa-ti amintesti doar de o poveste?
Sa iti amintesti despre niste vorbe in vant,care au fost spune la suparare?Inseamna sa te tii de mana cu celalalt,sa razi si peste un minut sa ii pui piedica?Sa ii povestesti ce este in adancul inimii tale si mai tarziu sa aflii ceea ce nu stiai nici tu?
Este chiar asa de greu sa dai o definitie?Daca nu sunt toate acestea,atunci ce-i prietenia?
Sa faci un pas inapoi si fara sa-ti dai seama sa fii adus cu doi pasi in fata.Prietenia este sa cunosti ce simte cel de langa tine si sa nu faci cunoscut la nimeni,doar sa simti si tu astfel.Sa taci cand te-a ranit ,sa iubesti in continuare chiar daca stii ca nu va mai fi langa tine niciodata.Prietenia..nu are o simpla definitie.E un sentiment ce poate fi descris in zeci de pagini.De ce?Prietenia nu-i ceva simplu,doar de dragul de a fi fericit.

"Cine isi face multi prieteni,ii face spre nenorocirea lui,dar este un prieten care tine mai mult la tine decat la un frate"(Proverbe 18:24)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu