vineri, 4 martie 2011

Eu nu stiu sa iubesc la infinit.


Isi dorea un semn!A obosit.Dorea sa fie plina cu dragostea in asa fel ca sa se vada!"Sopteste-mi iarasi!De ce nu te mai aud?se intreba.
Oare ce se intampla cu viata mea?
Sunt data la o parte,privirea ma tradeaza.Am apreciat ce nu trebuia.Am avut incredere prea multa in unii.m-am bagat intr-un grup care nu era pentru mine .Acum vad ca ei nu vorbesc aceiasi limba.Cum sa vorbesti cu cineva cand nu te intelege?Daca vo
rbesti ceva imediat intelege altceva."
A fost creata sa iubeasca .Dar de ce nu mai poate ?De ce simte ca primeste numai rau si vorbe grele ?
Oare nu e cineva care sa o inteleaga.?Caruia sa ii spuna ce are pe suflet si sa o ajute .
E cu un picior in groapa..Il ridica.Merge,Cineva da peste ea.Nici frigul nu-l mai simte .O lacrima se usuca pe obrazul ei ..oricum nu o vede nimeni.Nici nu intelege durerea din inima .Vrea sa spuna : "de maine voi fi alta!o sa dau totul chiar daca voi primi tot ce e mai rau .Vreau sa au o iubirea care sa se jertfeasca."
"Si Tu ai fost pe aici Doamne..Dar eu nu pot sa rabd cum ai rabdat Tu.Eu nu stiu sa iubesc la infinit.Nu vad lucururile acestea ca pe ceva bun care sa ma ajute.Tot cad.Pana acum am biruit in multe incercari.Mi-ai fost alaturi..Acum de ce nu te mai vad?
cum sa inteleg ce e iubirea daca nu te mai simt ?Cum sa dau ceva cu bucurie daca nu mai simt ca esti bucuria mea?"
Unde e primul pas facut gresit?
Aude mereu versurile: oamenii te vor dezamagi ,oamenii au uitat a iubi .Dar nu-i nimic tu ii poti iubi!
Totul e in zadar.
Mai are de asteptat .Asteapta mana aceea din cer care o va ridica.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu