sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Prietenie


Cand eram mica aveam multe prietene care imi erau si vecine.Ma intelegeam bine cu ele,ne jucam impreuna,uneori mergeam la scoala!Nu imi amintesc cati ani aveam,dar ceva imi amintesc sigur.Dintre aceste prietene una a adus niste pietricele albastre.Ne-a dat cate una la fiecare si ne-a spus sa o pastram si daca o pierdem inseamna ca nu mai suntem prietene.Mereu ne intrebam de pietricica.Am pastrat-o .
Peste ani am gasit-o.Nu mai eram prietena cu acele fete.
Cand s-a intamplat asta nu intelegeam.Pentru tine ce inseamna prietenie?Te bazezi doar pe o "pietricica" ca sa stii daca mai esti prieten cu cineva?Spui ca ai multi prietenii doar ca sa aiba cine sa te ajute?
Mult timp mi-am dorit prieteni adevarati.Uneori credeam ca doar prietenii ma vor face fericita.Doream pe cineva cu care sa vorbesc despre ceea ce simt,indiferent daca ce simteam era frumos sau urat.Doream pe cineva caruia sa-i spus vorbe bune,sa-l incurajez.
Dumnezeu m-a binecuvantat in vara cu prieteni adevarati cu care cresc spiritual.Printre ei este si Oana.Imi place foarte mult felul cum e.Imi place modul cum face lucrurile sa fie frumoase,distractive.Imi place sa vorbesc mult cu ea si ma bucur ca avem preocupari comune.Imi multumesc Domnului pentru ea si pentru ceea ce am invatat de la ea.
Este o fata ambitioasa si cu dorinte mari.Imi doresc ca Dumnezeu sa o ajute sa lupte in continuare pentru ceea ce si-a propus.Ii doresc o tinerete binecuvantata,sa fie o lumina in intuneric si sa creasca cat mai aproape de Domnul!
La multi ani cu Domnul Isus,Oana!

5 comentarii:

  1. foarte frumos, si eu am o prietena buna , pentru care ii multumesc Domnului, insa in afara de acesti prieteni mai exista unul care nu ne va parasi niciodata : Isus!

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumos...este o binecuvantare sa ai prieteni adevarati si aici pe pamant. Domnu sa va binecuvinteze pe voi si prietenia voastra.:d

    RăspundețiȘtergere