luni, 29 noiembrie 2010

Ne-am obisnuit...


Ne-am obisnuit sa venim inaintea lui Dumnezeu cu inimile inchise.Nu mai umblam in autoritatea lui Dumnezeu.Autoritatea Lui a fost scoasa din principiile noastre.Nu il mai avem pe Domnul Isus mijlocul de referinta.Poti avea principii bune,dar daca Dumnezeu este scos din societatea ta,acestea nu inseamna nimic.
Ne-am obisnuit sa luam principiile mantuirii ca pe niste porunci.Consideram ca sunt niste pasi spre mantuire.Trebuie sa auzi glasul lui Dumnezeu care te cheama.Cand ti-ai dat seama de pacatul tau,esti la Cruce,la picioarele Domnului Isus care este atarnat pe Cruce.Cand ti s-a iertat pacatul ajungi la Domnul Isus inviat.Iar apoi trebuie sa cresti pana il vei cunoaste asa cum este El acolo sus in cer.
Ne-am obisnuit sa traim in nesiguranta,sa ne fie frica de ziua de maine si asta arata relatia slaba dintre noi si Tatal.
Ne-am obisnuit sa nu mai practicam Evanghelia in viata noastra.Nu mai auzim glasul Tatalui Ceresc.Ar trebui sa il auzim oriunde.Sa stii cand iti vorbeste Domnul si cand auzi glasuri straine.
Sfere ale societatii:
1.Familia
2.Biserica
3.Educatia
4.Mass-media
5.Arta,divertisment si sport
6.Economie.
Esti chemat sa fii raspunsul crizei spirituale.Esti chemat sa spui despre Dumnezeu.
Nu esti chemat la o religie,ci la o relatie cu Dumnezeu.Nu esti chemat sa fii om moral.Satan iubeste moralitatea.Traieste dupa autoritatea lui Dumnezeu.Oamenii Lui sunt cei care au perspectiva si pe verticala si pe orizontala.Lasa-L pe Dumnezeu sa faca o viziune in tine.Fii om al speratei,nu un om deprimat!

21.11.2010-Rucar.Marian Nitu

3 comentarii:

  1. ai mare dreptate...ne-am indepartat prea mult de Dumnezeu...si noi o sa pierdem....

    RăspundețiȘtergere
  2. cred, ca , chiar aveam nevoie de cuvintele astea, am cam adormit in post, si am cazut.

    RăspundețiȘtergere
  3. asa este oamenii in loc sa se apropie se indeparteaza...Hristos vrea sa avem viata din belsug prin El daca omul crede ca si fara o relatie vie cu Dumnezeu o sa se poata tine curat in fata lumi acesteia se insala amarnic

    RăspundețiȘtergere