vineri, 26 noiembrie 2010

Iti cunosti identitatea?


De unde ai venit?
"Am venit de undeva,nu stiu de unde.Am fost facut si eu ca sa fiu pe pamant."
De ce ai venit?
"Nici asta nu stiu.Oricum traiesc si eu ca sa nu mor.Imi place viata."
Cu ce scop esti pe pamant?

"Poate devin politist,om de afaceri sa schimb lumea asta,dar e cam greu.Lasa ca mai am de trait .Inca nu m-am gandit ce o sa fiu."
Stii ca exista moarte.Unde te vei duce dupa ce mori ?
"Dupa moarte nu mai e nimic.Sau poate ca exista un Rai si un Iad.Dar sigur ajung in Rai ca nu am pacate mari,nu am omorat pe nimeni."


Aceste intrebari sunt pentru fiecare persoana,chiar si pentru tine.iti cunosti identitatea?Sau raspunzi la fel ?Aceste raspunsuri le-am auzit la multi oameni.Ei nu isi cunosc identitatea.Tu vrei sa o cunosti pe a ta?Daca da,vreau sa iti spun ca tu ai fost trimis pe acest pamant de Dumnezeu si ai fost trimis cu un scop.El are un plan cu viata ta.Tu nu esti la intamplare.Tu esti creat chiar de Dumnezeu.Si trebuie sa stii ca te-ai nascut pacatos .Si pacatele te despart de Dumnezeu indiferent cat de mari sau mici sunt ele .Nu mai crede ca vei ajunge in cer doar pentru ca nu ai omorat pe nimeni.Nu ai nevoie de salvare.Si salvarea este numai prin Domnul Isus,Fiul lui Dumnezeu.El a murit pentru fiecare pacat al tau si a luat asupra Lui toata vina ta.Tu trebuie sa accepti aceasta salvare.Accepta sa intre in inima ta.Crede ca tu esti un om pacatos si numai prin Isus poti fii curatit.Crede ca El a inviat pentru tine si doreste sa fie cu tine pentru tot restul vietii.Sa fii aproape de El.Crezand si primindu-L in inima ta poti avea bucurie si pace.

4 comentarii:

  1. foarte frumos.sper ca cei ce vor citit sa nu plece nepasatori.Cu siguranta Dumnezeu are un plan pentru fiecare din noi.God bless you.

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumos scris;x Dumnezeu e Cel care ne face cunoscuta propria noastra identitate, dar cu timpul; trebuie doar sa asteptam, sa nu ne pierdam nadejdea, sa nu ne descurajam si sa ne gandim "nu avem nici un rost in viata asta! pentru ce mai traim?". in fiecare moment de deznadejde ar trebui sa ne gandim ca Dumnezeu ne-a trimis pe lumea asta cu un scop. "...vreau sa iti spun ca tu ai fost trimis pe acest pamant de Dumnezeu si ai fost trimis cu un scop.El are un plan cu viata ta.Tu nu esti la intamplare.Tu esti creat chiar de Dumnezeu." precum ai spus si tu. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumos...Domnul sa binecuvinteze aceste cuvinte cu multa roada.gbu

    RăspundețiȘtergere
  4. E interesant felul tau de a scrie. Foarte frumos articol. Domnul sa vegheze totdeauna asupra ta!

    RăspundețiȘtergere