miercuri, 27 octombrie 2010

Catre Tine!


  Imi amintesc prima zi cand Te-am cunoscut!A fost o zi in care am renuntat la tot.Am renuntat la trecutul meu.Mi-a fost greu sa Te accept!Mi-a fost greu sa te privesc in ochi si nici nu doream sa ma iei de mana.Imi era frica si rusine sa nu gresesc cu ceva.Imi sopteai ca ma iubesti,dar eu nu putea sa spun ca te iubesc.Uneori ma plictiseai si alte ori imi parea rau ca esti cu mine .Incercam sa ma ascund de Tine,totusi erai cu mine in orice clipa.Ma durea inima cand greseam ceva.Imi era teama sa nu te superi si sa pleci de langa mine.Cand nu mai vedeam drumul din cauza lacrimilor,tu imi stergeai fata si imi dadeai putere.Chiar daca inima imi era franta,tu ai inlocuit-o cu una plina de bucurie.Ai transformat o viata plina de dezamagiri intr-o viata cu speranta.Mi-ai dat altii ochi cu care sa privesc lumea si tot ce exista!

M-ai schimbat!Iubirea Ta m-a schimbat!

3 comentarii:

  1. Amin.foarte frumos.si eu ma regasesc prin articolul acesta:d (treci si pe la ultimul meu articol....Privilegii Divine. o sa-ti placa:d) uite niste versuri potrivite:
    Ma uit in urma mea,si totul sa schimbat
    credeam ca na-m sa pot,dar am fost ridicat
    Iubirea ta Isus,prin ea sa intamplat
    atatea lucruri noi si stiu e adevarat
    Iubirea Ta va inalta pe orice om,
    se va pleca inaintea TA. AMIN

    RăspundețiȘtergere
  2. ce frumoasa e postarea aceasta:x si eu ma regasesc in tot ce ai scris >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, El ne poate schimba prin iubirea Sa. El ne iubeste atat de mult.

    RăspundețiȘtergere