miercuri, 28 aprilie 2010

Traieste prezentul, invatand din trecut si investind in vitor!


..imaginea trecutului imi apare in fata.Zambesc la unele amintiri,iar la altele..pun mana la ochi si parca as vrea sa dispara.
Ce a ramas din trecut?
Uneori spun ca vreau sa uit totul.Sa ma nasc iarasi,sa nu cunosc pe nimeni.Poate ce gresesc cand spun asta.Oare cum as mai vedea e ce e bine si ce e rau ?!
Stiu ca trecutul meu are si un aspect negativ..si mai stiu ca din ce mi s-a intamplat am invatat multe.
Am invatat cum este vremea cu soare si timpul ploios..am inteles ce e dragostea si ce sunt vorbele in vant.Am avut unele momente in viata in culori si ..atunci cand ma asteptam mai putin..atunci s-au transformat doar in alb si negru.Am simtit cum e sa ii ai pe toti alaturi de tine si cum este sa fi dezamagit de cei la care te astepti cel mai putin.Am invatat ca trebuie sa ii pretuiesc pe cei care ii iubesc.Mi-am dat seama cum este sa ai vise,sa crezi in ele ..dar dintr-o data totul se prabuseste.Am simtit ce inseamna despartirea,cat de mult ii iubesti pe cei care ii pierzi.Am invatat cum este sa pierzi vremea,fara sa iti dai seama si mai apoi sa vezi cum timpul s-a scurs fara sa faci nimic.Am invatat multe...
El m-a invatat ceea ce aveam nevoie si in toate nu am fost singura.Tatal meu ceresc mi-a fost alaturi mereu.Si m-a invatat si ceva important:

" Traieste prezentul, invatand din trecut si investind in vitor!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu