marți, 6 aprilie 2010

ganduri..intrebari..sfaturi(4)


Apocalipsa 1:17-18
"Când L-am văzut, am căzut la picioarele Lui ca mort. El Şi-a pus mâna dreaptă peste mine, şi a zis: "Nu te teme! Eu sunt Cel dintâi şi Cel de pe urmă, Cel viu. Am fost mort, şi iată că sunt viu în vecii vecilor. Eu ţin cheile morţii şi ale Locuinţei morţilor."
  • Cand privesti la Domnul Isus te vezi un om mort.Unde privesti,la ce gandesti,unde umbli?Toate lucrurile trebuie sa inceapa si sa se sfarseasca cu El.
  • El a inviat,dar trebuie sa fie viu si in vietiile noastre.Pui si tu o pietra la mormantul Domnului Isus?Il lasi tu pe El sa invie ?
  • Omul viu il cauta pe Domnul.Ce fel de om esti tu?Mort sau viu?
  • Daca esti un om viu esti incaltat cu pace.
  • Exod 12:5-Imaginea Domnului Isus
  • Sangele Domnului:
- nu trebuie calcat in picioare.
-a deschis portile Cerului.
-aduce eliberare,siguranta,bucurie.
  • Daca esti un om viu pentru Dumnezeu nu trebuie sa mai intre in viata ta faradelegea.Ai grija ce intra in inima ta!

(04.04.10)(Mioveni)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu