duminică, 21 martie 2010

ganduri..intrebari..sfaturi(1)

Ce ai mai scump sa ii dai Domnului :tineretea,bogatia.Merita sa-I dai totul!El nu ne cere ceea ce nu putem .
Daca ii dai ce ai mai scump,Domnul nu ramane dator.Iti va da mult mai mult decat vei avea nevoie.
"Cine aduce mulţumiri, ca jertfă, acela Mă proslăveşte, şi celui ce veghează asupra căii lui, aceluia îi voi arăta mântuirea lui Dumnezeu."(Psalmul 50:23)
Ce bine este cand dai Domnului obiectele la care ti cel mai mult .Dumnezeu a dat ce a avut mai scump.
Tu ce ii aduci Domnului?Ce folos e sa ai totul pe pamant?
Cand inima bate pentru cine trebuie tineretea este minunata!Cand Domnul se afla intr-o inima,aceea persoana are cea mai mare valoare.Valoarea o da Isus!
Ce ai in mana?..Am tinut multe lucruri in mana si le-am pierdut ,dar ceea ce am incredintat in mainile lui Dumnezeu este al meu si astazi.

Un comentariu: