sâmbătă, 13 februarie 2010

Iti multumesc


Am motive sa iti multumesc?Da.chiar foarte multe.Poate ca as sta zile intregi si nu as termina sa scriu tot ce ai facut pentru mine..dar as vrea sa scriu doar putine multumiri(poate cele mai importante).
Iti multumesc :
  • pentru dragostea Ta cea mare care o ai fata de mine;ma iubesti enorm si insemn mult pt Tine ;
  • pentru ca ma pot numi copilul Tau,iar Tu esti Tatal meu :x;
  • pentru ca traiesc si nu sunt niciodata singura;
  • pentru zilele cu soare ,dar si pentru zilele cu nori;
  • pentru ca ma ridici cand sunt jos,imi esti alinare si dai culoare vietii mele;
  • pentru ca in toate m-ai binecuvantat;
  • pentru ca m-ai invatzat ce inseamna sa traiesc in dragoste,pace,lumina,iertare si multumire;
  • pentru natura care ma inconjoara: flori,pasari,soarele care rasare in zori,stele,zapada,ploaie,etc;
  • ca mi-ai aratat scopurile vietii mele;
  • pentru ca ai pus in mine dorinta de a te sluji;
  • pentru ca m-ai invatat sa fiu fericita in Tine;
  • pentru sanatate;
  • pentru familia si caminul care le am ;
  • pentru ca am prieteni care sunt alaturi de mine in orice situatie fie buna ,fie rea;
  • pentru libertate si pot sa spun si altora despre Tine;
  • ........................................................................... .
Iti multumesc pentru acest blog...prin aceasta postare pot vedea si ceilalti ca au multe motive pentru care pot fi multumitori..

p.s. daca aveti alte motive de multumire va rog postati cateva aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu