miercuri, 3 februarie 2010

poezie

Aud o voce undeva
Imi aminteste de candva
Cand totu-n mine era rau
Si nu stiam cine sunt eu.

Un glas aud in departare
Ca un sunet de chitare
Imi sopteste asa usor:
"Eu stiu ca tu ai un Salvator"

Acum sunt iarasi asa
Fara nadejdea de-a scapa
Eu nu mai stiu sa mai iubesc
Si nu mai stiu sa traiesc.

Incerc totusi sa mai zambesc
Da' totul pare foarte sters
Aud voci in departare
Si nu mai am nici o scapare.

"Mergi inainte si zambeste
Cand lumea toata te vorbeste.
Si cand te simti ca un copil sarac
Tu nu uita: El te-a rascumparat!"

Dar oare cine-mi e Salvator?
Si cine-i Rascumparator?
Ma intreb in gandul meu
Iar vocea imi raspunse foarte greu:

"El te iubeste neincetat
Chiar daca tu L-ai uitat
Viata ta era pierduta
Daca nu murea,sus la Golgota!"

by georgy ..vara 2009..:d

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu