sâmbătă, 16 mai 2020

Dragostea incepe acasa !

Tanjim a face lucruri semnificative pentru Dumnezeu , pentru lumea aceasta. Suntem fericiti cand facem ceva si oamenii Il lauda pe Domnul. Am vrea sa mutam muntii, dar ne este greu sa luam o piatra de langa noi . Am vrea sa devenim misionari, sa spalam picioarele copiilor saraci, dar ne este greu sa spalam vasele in locul sotiei/sotului.
Avem dorinte mari in a-L sluji pe Dumnezeu , dar ne pierdem in lucrurile micute. Dorim sa facem lucruri mari la care oamenii sa spuna : "Wow!" . Dar uitam ca sa slujim intr-un mod "wow". Cand punem pasiune in ceea ce facem , nu are cum sa nu molipseasca si pe altii. Dragostea se poate molipsi. Putem schimba lumea, prin felul in care ne indeplinim scopul pentru care am fost creati, nu tanjind dupa alte roluri mai marete.
Maica Tereza spunea : "Dragostea incepe acasa, si nu conteaza cat de mult actionam , ci cata iubire punem in actiune ." . Poate ca voi ajunge sa mut muntii, daca si acesta este scopul meu , dar mai intai trebuie sa slujesc in jurul meu, in casa mea. Noi ii cerem lui Dumnezeu sa ne descopere cum sa ne folosim talantii si incercam solutii cat mai sofisticate , cat mai indepartate.
Solutia este chiar langa noi pentru ca dragostea incepe in familie. Poate e copilul tau ce are nevoie sa petreaca timp cu tine si sa afle mai multe despre credinta ta si despre minunile ce le-a facut Domnul in viata ta. Poate este sotul tau ce vine obosit acasa si are nevoie de incurajare si de vorbe frumoase, nu de nemultumirile zilnice ce le aude in ultima vreme .
Si poate esti tentat sa spui ca tu slujesti destul in familie . Mergi la lucru toata ziua sau esti ocupata numai cu mancare , curatenie si copii. Da. Ai dreptate . Slujesti . Dar pentru ca suntem oameni , ne-am obijnuit cu acest fel de slujire ca si ceva normal si apreciem mai greu efortul celuilalt . Cauta sa faci ceva ce nu faci de obicei , mai ales lucrurile ce nu le faci cu drag, dar totusi sunt asa de importante pentru cei dragi tie.
Uneori uitam de o misiune importanta ce o avem. Uitam ca in cresterea copiilor nostri suntem destui de importanti. Si trist este ca uitam sa facem toate lucruri ca si cum le-am face pentru Dumnezeu . In Coloseni 3: 23 scrie "Orice faceţi, să faceţi din toată inima, ca pentru Domnul, nu ca pentru oameni" . Cred ca si pe familie o putem sluji din toata inima. Dragostea incepe acasa, din caminul nostru. Daca eu sunt gata sa arat dragoste in casa mea , voi putea sa raspandesc dragoste si in afara ei . Roaga-te pentru idei de a petrece timpul frumos cu familia! Nu cauta lucruri sofisticate ! Lasa ca toata dragostea si energia ta sa fie aratate! Spune lucruri frumoase ! Povestiti din amintirile petrecute odinioara ! Fa-ti timp de o imbratisare ,de un joc cu copiii tai sau sa le citesti ceva din Biblie ! Stiu . Sunt lucruri simple si par nesemnificative , dar aduc o mare bucurie!
Dragostea incepe acasa !
Imagine preluata de pe Pinterest

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu