miercuri, 29 mai 2019

Devenind o mama puternica

Ma bucur sa fiu mama , dar in acelasi timp sunt constienta de rolul ce il am in cresterea copiilor mei . Adesea cad . Ma uit la esecurile mele si ajung sa ma consider chiar si o mama necalificata pentru aceasta "meserie".  Ma bazez pe mine, pe convingerile mele si fac ceea ce cred ca este mai bine pentru copiii mei .Asta se intampla pentru ca uit ce putere am in Hristos .
Intr-o vreme ca aceasta cand poti alege sa fii doar o mama, Dumnezeu te cheama sa fii o mama puternica. "Copiii au nevoie sa fiu in cea mai buna forma, nu doar de forma" . Trebuie sa fim constiente ca noi crestem urmatoarea generatie de parinti .
"Devenind o mama puternica" de Heidi St. John este o carte ce m-a incurajat foarte mult. Dumnezeu mi-a trimis-o in maini exact la momentul potrivit .Am scris mai jos cateva citate din ea, cu gandul ca mai sunt mame ce au nevoie de incurajare. Am ajuns sa citesc doar jumatate de carte. Am subliniat fiecare idee ce mi-a placut si ma intorc la sublinieri pentru a nu se termina cartea de citit . Pana acum nu mi-a spus vreo reteta sau sfaturi "wow" ce nu stiam de ele in cresterea copiilor mei . Dar e plina de incurajari ce te face sa inaintezi si ceea ce stiai deja ca si crestina, te provoaca sa le implinesti ca si mama .

"Prin harul lui Dumnezeu, putem fi indeajuns de puternice ca sa aratam generatiei urmatoare ca slujim unui Dumnezeu puternic"
"Daca le spunem copiilor ca avem incredere in Dumnezeu, dar traim intr-o stare constanta de panica si neincredere, ce transmitem de fapt prin vietile noastre?"
" Pregatesti razboinici carora, la un moment dat, li se cere sa aleaga intre a urma legea lui Dumnezeu sau cultura. Si, ca sa pregatesti razboinici, trebuie sa devii tu insati o razboinica ."
" Daca iti propui sa cresti o generatie de copii care sa Il cunoasca pe Cel care i-a creat si care sa aiba o relatie corecta cu El, atunci trebuie sa incepi cu tine!"

Daca ai ocazia, studiaz-o impreuna cu pasaje din Biblie ce te  incurajeaza sa fii puternica. Daca nu esti mama, dar cunosti o mama ce are nevoie de incurajare , ofera-i in dar aceasta carte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu