sâmbătă, 21 ianuarie 2017

Am uitat...


Am uitat... sa privim in inimile noastre si sa ne vedem murdaria , ci ne uitam tot la vecinul ce greseli are.
Am uitat...ce inseamna dragostea adevarata. O cautam in oameni , nu in Dumnezeu.
Am uitat...sa fim sinceri. Purtam o haina a fatarniciei si ne concentram doar sa fim priviti bine. Oare nu se mai murdareste aceasta haina ca fie vazuta cat de urata este?
Am uitat... sa pastram pacea in inima. Ne tulburam la fiecare vorba cu doua intelesuri.
Am uitat... sa salutam pe cineva cu " Pace! " avand inima plina de pace si dragoste fata de acea persoana.
Am uitat... sa fim originali. Avem obiceiuri si nu ne clintim de la instructiuni.
Am uitat...sa fim flexibili.
Am uitat... sa ne punem in papucii cuiva. Judecam din perspectiva noastra si punem sentinta fara a stii adevarul.
Am uitat ...sa ne rugam pentru intelepciune. Vorbim ce ne taie capul si actionam cu consideram noi mai bine.Oare Dumnezeu pe ce loc e in viata noastra cand facem asa?
Am uitat...sa ne rugam pentru familii. Familia este cea care ne influenteaza in mare parte si totusi o desconsideram atat de usor.
Am uitat...sa vorbim in fata ce avem de spus. Cand barfim , sa ne intrebam daca ne-ar auzi acea persoana am vrea sa intram in pamant de ceea ce spune gura noastra?
Am uitat.. sa ne smerim .Suntem tot cu capul pe sus. Noi sa avem dreptate. Noi sa fim decidem pentru altii.
Am uitat...sa apreciem ceea ce trebuie apreciat. Ci apreciem gunoaiele si lucrurile pacatoase.
Am uitat ...Am uitat...Am uitat...sa fim oameni.
Am uitat...Am uitat...Am uitat...sa fim crestini adevarati.   
Oh..cate nu am uitat ?!      

Uitand atat de multe, oare si noi vom fi uitati de Dumnezeu in ziua judecatii?

imagine preluata de pe :  http://www.brainlesstales.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu