miercuri, 14 octombrie 2015

Exista...

Am intalnit iubirea la coltul unui oras, nu in orice casa. Am vazut-o intr-un zambet ,nu in tot sufletul . Vad departe iubirea care nu asteapta nimic inapoi . Uneori parca mi-e greu sa o recunosc. Oare e iubire sau prefacatorie? O caut printre randuri, dar si la mine lipseste . Sa imi pierd speranta ? De ce ar trebui sa o caut cand ea e chiar langa mine ? Iubirea ... o gasesc greu pentru ca am asteptari .Poate chiar se gaseste in cele mai ascunse locuri ,dar meseria mea nu e de cercetator . Important e ca o simt . O simt la oamenii la care ma astept cel mai putin . O simt in gesturi mici , nu in cuvinte .
Iubirea exista.
Fotografie preluata de pe: 
https://www.facebook.com/Aripi-de-g%C3%A2nd-234822866695589/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu