sâmbătă, 23 aprilie 2011

Cine era Iuda?.Cine esti tu?

Cine era Iuda?
Iuda era un hot,dar in acelasi timp ucenicul Domnului Isus.El a petrecut 3 ani si jumatate alaturi de Domnul.Pretindea ca Il urmeaza si Ii slujeste.Domnul Isus a investit in ucenicul acesta chiar daca il cunostea de la inceput,ii cunostea gandurile.Iuda nu a tinut cont de planul lui Dumnezeu.In ochii lui se considera actorul cu rol principal.El nu a avut planuri rele.S-a jucat cu lucrurile care nu le cunostea.La sfarsit el a pierdut totul.Doar din cauza unei alegeri.
Dar tu ?Cine esti?
Ai planuri,ganduri care aparent sunt bune,dar nu sunt si planul lui Dumnezeu.Te joci cu lucrurile care nu le cunosti.Trasezi in locul Creatorului planul tau.Il parasesti pe Domnul,dar sa stii ca tu singur te parasesti!
Iti merge numele ca si crestin?Umbli cu ochii inchisi si uiti ca pacatele tale au fost iertate?
Ce urmaresti de la viata?Tii cont mai mult de planurile tale?Nu esti atent/a la glasul Celui Atotputernic?Poate esti implicat in lucrarea lui Dumnezeu ca si Iuda,dar la final falimentezi!Cu cine iti compari viata?Esti asemenea lui Petru?
Cuvantul lui Dumnezeu nu este sa tai pe altii cu ea,ci sa se taie din viata ta tot ce nu e dupa voia Lui.
Rolul principal este Domnul Isus,nu tu.Asculta planul Lui!

Fa-mi Tu Doamne, totdeauna
Dupa Sfantul Tau Cuvant.
Chiar de-ar fi sa-mi cada toate,
Planurile la pamant.

Gandul Tau sa se-mplineasca
Neincetat in mine oricand.
Chiar de-ar fi sa se darame,
Tot ce mi-am zidit in gand.

Voia Ta sa se inalte
Ca stapan in viata mea.
Si-n farame sparge-mi voia,
Daca nu-i spre slava Ta.

Rugaciunea asta Doamne
Tu sa mi-o asculti mereu.
Iar de-ar fi sa schimbi vreodata,
N-asculta de glasul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu