sâmbătă, 19 februarie 2011

Incurajeaza!


De multe ori nu imi dau seama ca persoanele care-mi sunt alaturi au nevoie de ajutor,au nevoie de mine!Imi povestesc anumite intamplari si eu tot povestesc despre mine.Ascult.Poate spun :"Aaa..!Nu stiam!".."Imi pare rau!" si atat.
Orice om are novoie de mai mult.Are nevoie de o mana care sa il ridice,de o voce care sa ii sopteasca ceva bun,ceva folositor.Si copii au nevoie.Cand vorbesti cu ei si le spui ceva care nu oricine le spune,te vor asculta cu mare atentie.
"Dumnezeu te iubeste!" sau "O sa ma rog pentru tine!" sunt cuvinte care te ridica.Cuvinte ce inalta sufletul.Indeamna pe cineva sa se roage c
hiar cand are cea mai mica problema.Spune-i ca rugaciunea are mare putere.Cand e trist explica-i cum sa vada maretia lui Dumnezeu chiar si in tristete.Da-i exemple din viata ta sau celor cunoscuti.Povesteste cum il vezi pe Dumnezeu in viata ta in anumite situatii.Nu folosi cuvinte grele.Vorbeste pe intelesul lui.Si incearca sa il pui pe primul loc pe el,iar mai apoi pe tine.
Tu ai puterea sa influentezi viata celor din jurul tau!Incurajarea ta poate aduce o schimbare,dand o noua directie!Dar este greu sa-
i incurajezi pe oameni daca nu stii de ce au nevoie.Vezi cum poti sa-i ridici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu