duminică, 6 februarie 2011

Cand totul e o proba


Pentru prima oara am vazut cu adevarat pentru mine cum Dumnezeu face totul din nimic.Poate ca nici nu speri la ceea ce Domnul iti da.Am auzit de multe ori ca primim incercarcari cu un scop.Dar mi-am dat seama ca si binecuvantarile le primim cu un anumit scop.Nimic nu-i la intamplare.Totul e o proba.La inceput ma gandeam :"Voi trece peste?Voi cadea iarasi?".Cand iau o decizie nu ma gandesc asa mult la ce va urma.Chiar daca este greu sa continui pentru a face voia Domnului,vei vedea la sfarsit cat de bucuros vei fi.Cand Dumnezeu iti ia o povara de pe umeri nu iti promite ca vei uita trecutul pentru totdeauna ,ci iti promite ca va fi cu tine,te va ajuta si te va face fericit.Pentru mine asa a facut.
In aceasta saptamana mi-am dat seama cat de repede poti sa uiti sa-I spui lui Dumnezeu chiar si de lucruri marunte.Cand uiti sa te rogi pentru ceva neinsemnat,Dumnezeu iti va arata ca tot de El depinzi si in acel lucru.
Fara Dumnezeu nimic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu