joi, 20 mai 2010

Culorile vietii


Fiecare om isi doreste sa aiba o viata plina de culori.Asa si eu imi doresc.
Pentru mine ,fiecare culoare a vietii semnifica ceva :

GALBEN-Pace
Doresc sa am pace,liniste in orice vreme.

ROSU-Dragoste
Daca as avea dragoste indeajuns as vedea lucrurile si persoanele din jurul meu intr-un mod diferit.

VERDE-Bunatate
As vrea bunatate pentru a fii buna chiar si cu cei care imi este greu sa ii iubesc.

ALBASTRU-Seninatate
Asa cum cerul este intr-o zi frumoasa de vara,mi-as dori saa fie si fata mea :senina.

ORANGE- Adevar
Sa am o viata numai in adevar.

VIOLET-Zambet
Cu zambetul pe buze as putea aduce mereu bucurie si altora,dar voi trece mai usor prin suferinta.

ROZ- Multumire

Inima mea are nevoie ca mereu sa fie multumita de orice lucru,fie bun ,fie rau.

Maro-Credinta
De multe ori nu am siguranta in ceea ce fac.De aceea am nevoie de credinta.

ARGINTIU- Prietenie
Ca sa pot fi o adevarata prietena pentru cei din jurul meu.

Grena-Putere
Am nevoie de putere in timpul furtunilor din viata.

TURCOAZ- Speranta
Pentru a avea o viata cat mai colorata imi doresc si speranta.

NEGRU-Intuneric
Nu vreau sa imi petrec viata in intuneric.Dar uneori mai am parte si de el pentru a ma bucura iarasi de Lumina(ALB)

GRI-Tristete
Amestecul dintre NEGRU(Intuneric) si ALB(Lumina).
Cand are loc acest amestec se produce marea tristete,care nu imi place.

Viata va fi mult mai usoara si mai frumoasa daca vei avea aceste culori cu tine in fiecare zi.

3 comentarii:

  1. Bine te-am gasit! O zi plina de culoare iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ia te uita cate culori , :)) m-ai inveselit. Imi plac culorile, imi place sa le folosesc mai ales .

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte adevarat....viata in culori vii este cea mai buna alegere...zambeste :)

    RăspundețiȘtergere