miercuri, 26 mai 2010

Asemenea unei stele




E noapte.Ma uit pe fereastra si vad stelele luminand.
Am auzit multe despre ele..ceva de genu ca fiecare om are steaua lui sau daca vei vedea o stea cazatoare inseamna ca a murit cineva si daca iti spui o dorinta se va implini.Eu nu cred in asa ceva.
Totusi...mi-as dori sa fiu asemenea unei stele.Sa fiu la fel de luminoasa in intunericul noptii si lumina sa se vada de la distanta foarte mare.
Fiecare stea are rolul ei de a fi noaptea pe cer si de a lumina.
La fel ca o stea as vrea sa am si eu un rol in viata ..

2 comentarii:

  1. eu cred ca fiecare om are o stea si cand el moare steaua cade...imi place sa cred asta :D si sa-mi pun dorinte :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-ar fi placut sa fiu o stea, dar Dumnezeu a vrut sa ma faca om.
    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere