luni, 8 septembrie 2014

ce inveti intr-un an de casnicie? (a doua parte)

Am invatat ca in doi viata este mai frumoasa.
Am invatat sa pretuim zilele minunate si sa ni le amintim in momentele neplacute.
Am invatat ca o imbratisare face mai mult decat cuvintele .
Am invatat sa luptam impreuna pentru ca viata este o lupta
Am invatat ca rugaciunea  schimba  inimi .
Am invatat sa cerem lucruri mari de la Dumnezeu si sa stim bine scopul pentru care cerem.
Am invatat ca trebuie sa privesti la tot ce e mai bun la un om , iar la restul sa devi orb.
Am invatat  ca nimic nu este prea greu pentru Dumnezeu.
Am invatat ca sa nu mai controlam totul, ci sa lasam sa intervina Dumnezeu in orice situatie.
Am invatat ca fara iertare nu putem avea casnicia visurilor noastre.
Am invatat ca daca vrei sa fii femeia visurilor sotului tau trebuie sa incepi sa te rogi pentru el in orice zi.
Am invatat si vom invata multe ..Dumnzeu isi lasa binecuvantarile Lui asupra noastra in fiecare zi si nici o clipa nu ne uita.
Vor trece anii . Imi doresc sa imbatranesc alaturi de tine , sa te iubesc in fiecare zi mai mult si sa te pretuiesc in orice secunda .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu