marți, 14 mai 2013

IMI PASA DE TINE

Ai auzit despre proiectul ”Îmi pasă de tine”? 




Nu ține Cerul închis doar pentru tine, coboară-l și pentru rudele, colegii și prietenii tăi. 

Ce poți face?
1. Promovează pe rețele de socializare această campanie.
2. Comandă GRATUIT CD-uri pe care să le oferi celor dragi.
3. Dăruiește pentru această campanie.

Singuri nu vom reuși. Implică-te și TU și arată că îți pasă de cei de lângă tine!

1 CD=cel puțin un suflet care aude mesajul Evangheliei și poate fi mântuit.

Mai multe detalii găsiți pe :  http://imipasadetine.ro/

2 comentarii:

  1. Frumos articol ...Bravo Georgi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mereu surprinde pe toți cei care își caută ajutorul. Este o sută la sută de mâini cu puterile magice. Îți mulțumesc mult pentru că mi-am readus relația la normal după 5 luni de despărțire de fostul meu iubit. WhatsApp la +27736117700 pentru Elumelu Marele Okaikulo, el este cel mai mare și cel mai puternic vrăjitor în care am încredere. Chiar și în acest Elumelu din toată lumea pandemică, Marele Okaikulo a putut să-mi aducă fostul iubit în 48 de ore cu puterile sale spirituale, după ce am plătit taxa inițială de 350 de euro pentru a achiziționa articolele necesare pentru a face treaba pentru mine. După ce a terminat, fostul meu iubit s-a întors la mine în 48 de ore și astăzi suntem acum cei mai buni unul pentru celălalt. Puteți contacta Elumelu, Marele Okaikulo prin intermediul liniei sale WhatsApp la +27736117700 pentru orice ajutor în relațiile / căsătoriile voastre.
    Jose Maya

    RăspundețiȘtergere