marți, 28 decembrie 2010

Bilant(partea 1)

Mai sunt cateva zile pana la sfarsitul anului.Au trecut clipe,ore,zile,luni...A trecut inca un an.Cum am trait in acest an?Ce dorinte am avut?Care s-au implinit?Anul acesta l-am trait frumos,mai aproape de Tatal sau am petrecut zilele fara rost?Am crescut sau am coborat?A fost si anul acesta ca ceilalti?Fara sens?A fost chemat Domnul chemat la fiecare pas care l-am facut?Am invatat ceva din aceste zile?
Pentru mine anul acesta a fost foarte diferit.Prima parte am facut multe lucruri gresite la fel ca si in alti ani.Mi-a fost greu apoi greu sa renunt la unele lucruri,la unele persoane.Mi-a fost greu sa accept ceea ce nu stiam pana atunci.Imi era teama,nu stiam cum sa fac pasul spre mare fericire.Nu stiam cum sa ma iert de ceea ce facusem pana atunci.
As fi vrut sa se termine totul,sa traiesc simplu,sa uit trecutul.
Cand mi-a vorbit Tatal,cand L-am primit in viata nu stiam cum sa traiesc fara sa fac lucrurile care le iubeam inainte,lucrurile care imi faceau rau.Fiecare zi am vazut dragostea Lui care ma invata ce sa fac.Am vazut cum imi da adevarata fericire.Trecea timpul si ma vedeam vindecata.imi era indeajuns.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu