joi, 22 iulie 2010

Binecuvantari pentru mine


Copiii pentru multe persoane nu sunt asa de importanti.Uneori le se par plictisitori,enervanti.
Zilele trecute mi-am dat seama cum un copil te poate schimba sau cum poti invata multe de la el.Am vazut copii cu probleme de sanatate,probleme in familie,iar altii nici nu cunosteau nimic de Dumnezeu.Am intalnit copii care erau tratati urat de parinti i simteau nevoia sa le vorbesti si sa le spui ce sa faca.Altii erau prea rasfatati si se comportau urat cu cei din jurul lor.Diferiti copii..Au nevoie de mangaiere,dragoste..
Dar toate aceste probleme nu ii deranja sa se bucure pentru ce primesc,sa cante din inima si sa se roage cu simple cuvinte,dar atat de marete.
Iubeam timpul cand ei isi deschideau inima si mintea sa invete lucruri noi,dar ce amuzant erau cand isi dadeau seama de unele lucruri importante.
Ce poate fii mai frumos cand vezi un zambet de copil multumit,un zambet de copil care se joaca,tipa,alearga.
Ii auzeam pe unii din ei spunandu-le celorlati :"De ce faci asta?Asa am fost invatati azi?".
Sunt minuntati .Ma simt cu adevarat binecuvantata ca am putut petrece timpul cu acesti copii.
Mi-am amintit de copilaria mea,de vremea cand mergeam in tabara.As vrea ca Domnul sa ii binecuvinteze pe toti cu multa dragoste,cu multa bucurie dar mai presus de toate cu o inima in care El sa locuiasca.

Un comentariu: