vineri, 18 iunie 2010

Tu ce alegi astazi?

Peste tot în lumea asta întâlnim
supărare, boală, sărăcie şi nedreptate.De ce nu putem trăi în pace ?Avem o carte a legii. Biblia ne dă răspunsul la aceste întrebări.În cartea Sa ne spune că toate
problemele din lumea asta sunt datorită păcatului meu sau al altcuiva.Dar toţi oamenii sunt păcătoşi.
Nu e o filozofie.E ceea ce ne separă de sfinţenia lui Dumnezeu.
Dar inimile noastre ne trădează cu frică.
Ar trebui să vină Satan împotriva noastră cu acele temeri şi minciuni ?
Trebuie să ne întoarcem la Dumnezeu şi să-i cerem să le ia.
Deoarece cu toţii ne temem de lucruri.Unii se tem de moarte, să zboară,
chiar şi de succes.Alţii se tem de cancer, sau să
piardă pe cel drag.Dar daţi-mi voie să vă spun
ce fac acele temeri:îl invită pe diavol în viaţa noastră, iar
când diavolul intră,îl îndepărtăm pe Dumnezeu.Vin în atâtea forme.Satan
se foloseşte de aceste forme ca să ajungă la mine.Dar Dumnezeu mi-a arătat ceva.
Putem să ne luptăm cu ceea ce vedem.Aşa că data viitoare când îţi vezi teama,
încredinţeaz-o lui Dumnezeu.Şi priveşte cum îl distruge pe inamic.Cu toţii suntem capabili de lucruri măreţe.Oamenii adesea se întreabă:
Dacă Dumnezeu există,de ce trebuie să moară oamenii de foame ?Însă eu vă zic: Dumnezeu nu-i lăsa să moară de foame, ci noi.Cu toţi avem alegeri de făcut.
Tu ce alegi astăzi ?

din filmul "C ME DANCE"

Un comentariu:

  1. Domnul este cu noi.trebuie sa ne incredintam problemele in mana Lui, caci noi cu puterea noastra nu putem face nimica, doar prin El avem putere!Dumnezeu va avea grija de lucrurile prin care treci, tu ai grija cum treci prin ele. daca vrei intra si pe blogul meu am si eu un articol despre alegeri:d http://addalife24.blogspot.com/2010/06/despre-alegeri.html

    RăspundețiȘtergere