miercuri, 29 decembrie 2010

Bilant(partea a2-a)


Cu un an in urma nu stiam ce are Domnul pregatit pentru mine.Ardea in mine dorinta de a face ceva pentru El.Am observat ca El a avut drumul meu.Mi l-a aratat.Nu mi-a descoperit planul Sau dintr-o data.Nu!Pentru ca stia ca nu pot sa-l duc.Stia ca nu sunt in stare.Mi l-a aratat pe rand!Mi-a facut mai multe decat imi imaginam.Cand ma uit in urma nu vad un an in care plang ca nu gasesc dragostea adevarata,ci vad cum L-am lasat pe Dumnezeu sa imi dea de lucru ca sa nu mai am timp de lucruri fara de folos.Sa uit ceea ce piere.Sa ma gandesc la ceea ce mi-a pregatit El in ceruri si la slujba ce mi-a dat-o pe pamant.Mi-am dorit multe,dar uneori nu ii ceream Celui ce poate sa faca totu.l.Nu Il chemam sa fie langa mine in orice clipa.Nu aveam destula credinta.
"Langa Tine,o,Isuse
Sufletul mi-e fericit
Chiar de trec prin intuneric
Trec cu Tine linistit."
Pentru anul viitor am dorinte multe,dar vreau sa Il rog pe Tatal oricand am nevoie de ceva si sa am credinta ca si cum am si primit ceea ce am cerut.Cum Dumnezeu mi-a daruit multe locuri in care sa-L slujesc,ii cer sa ma trimita in urmatorul an oriunde e nevoie.Sa se vada El in mine.Si sa am putere si curaj in totul.

Un comentariu:

  1. Domnul sa ne intareasca pe toti in credinta si in dragoste pentru El, ca sa-L urmam in fiecare zi a vietii noastre si Cuvantul sa nu se departeze de pe buzele noastre.

    RăspundețiȘtergere